Vijesti

Fatalna greška u liječenju? Zašto je dijete umrlo ubrzo nakon indukcije?


Omladinska djeca koja umiru pod anestezijom - pokojnika treba obducirati

Prije nekoliko dana 14-godišnji dječak umro je u bolnici u Güterslohu (Sjeverna Rajna-Vestfalija) nakon izazivanja anestezije. Kako je policija saopštila, pokojnika bi sada trebalo obdukcionirati.

Komplikacije sa anestezijom

14-godišnji dječak iz Gütersloha u Sjevernoj Rajni-Vestfaliji umro je u srijedu, nakon što je pokrenuta anestezija. Član bolnice St. Elisabeth prijavio se policiji i izvijestio da je došlo do komplikacija prilikom anestezije adolescenta. "Zbog toga je dječak odmah prevezen u dječiju kliniku u Bielefeld Betelu", napisala je policija u poruci. Tamo je umro u srijedu. Sada bi trebalo razjasniti je li liječnička greška ili moguća prethodna bolest dovela do smrti dječaka. "U sklopu istrage koja je u toku, pokojnik će biti obduktovan sljedećeg ponedjeljka", saopštila je policija.

Koliko su opasni anestetici?

Slučajevi poput Gütersloha mogu vam pomoći da se dodatno razbuđuje rašireni strah od anestetika. Osobito su roditelji u pitanju.

Ali koliko je zapravo opasna anestezija kod djeteta?

„Anestezija je danas vrlo sigurna. Moderni anestetici se dobro podnose i tijelo se brzo razgrađuje tako da se dijete brzo može vratiti na noge “, stoji na web stranici Dječje i adolescentne bolnice na Bultu u Hanoveru.

"Bez obzira na to, ovisno o veličini postupka i zdravstvenom stanju djeteta, mala je vjerovatnost komplikacija i zdravstvenih rizika", rekli su stručnjaci.

Tragična smrt dječaka iz Gütersloha vjerovatno je bila jedan od onih rijetkih slučajeva. (oglas)

Podaci o autoru i izvoru


Video: Pogledajte cijelu pruču - Rijedak sindrom djevojčice iz Sarajeva: Ako se nasmije može umrijeti! (Septembar 2021).