Vijesti

Otrovan tamponom: pacijent pati od sindroma toksičnog šoka i gotovo umre

Otrovan tamponom: pacijent pati od sindroma toksičnog šoka i gotovo umre


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Sindrom toksičnog šoka: bio-tampon je gotovo koštao života mlade žene

Mlada žena iz Sjedinjenih Država umalo je umrla jer je tokom perioda koristila organske tampone. Upotreba članka za higijenu dovela je do takozvanog sindroma toksičnog šoka (TSS) kod 33-godišnjaka.

Mlada žena se borila za svoj život

Redovno menjanje tampona i zavoja deo je pravilne intimne higijene tokom menstruacije. Ako tamponi ostanu u vagini predugo, stručnjaci se čak mogu suočiti sa opasnostima po život, poput takozvanog toksičnog šok-sindroma (TSS). To je morala doživjeti i mlada žena iz Sjedinjenih Država. 33-godišnjakinja se stoga borila za svoj život u bolnici u saveznoj državi Massachusetts.

Počelo je sa jakom glavoboljom

Prema izvještaju britanskog lista "Mirror", Kristina Makris otišla je na kliniku u američkoj državi Masačusets sa nasilnom glavoboljom početkom ove godine.

Liječnici su pretpostavili da su simptomi nastali zbog gripe i ponovo su poslali 33-godišnju kuću.

Njeno se stanje tamo pogoršavalo, postajala je sve slabija i slabija, pa je morala povraćati i zbog toga ju je majka dovela u bolnicu Lahey u Burlingtonu, Massachusetts.

Tamo je pacijent liječen sa četiri različita antibiotika i lijekovima za krvni pritisak, između ostalog.

"Još uvijek nisam imao pojma šta se događa sa mnom, a činilo se da ni ljekari nisu sigurni", rekao je Makris, prenosi "Mirror".

Stanje žene se dramatično pogoršalo

Liječenje joj nije popravilo stanje. "Zamolio sam medicinske sestre za lijekove protiv bolova, čak sam i prijetio da ću ih naći i uzeti ih", rekao je Makris.

Kako se osip na nozi proširio i njene vitalne funkcije postale sve slabije i slabije, pacijentica je prebačena na odjel intenzivne njege.

A onda je brzo prošlo: "Sjećam se samo hirurškog tima koji je potrčao prema meni i rekao mi da imam 45 minuta da odlučim da li treba da operiram ili ne", rekao je Makris.

"Bila sam toliko zbunjena da nisam znala šta da kažem ili zašto mi je potrebna operacija, sve dok mi nisu rekli da trebam odmah operaciju ili ću izgubiti levu nogu."

Kada se 33-godišnjakinja probudila dan kasnije nakon operacije, ugledala je hirurga i, jer nije mogla govoriti zbog cijevi za disanje, napisala mu je bilješku na bijelu ploču i rekla: "Hvala vam što ste mi spasili život . "

Tri dana kasnije, ljekari su obavijestili ženu o dijagnozi: patila je od takozvanog sindroma toksičnog šoka (TSS).

Prema izvještaju, sumnjalo se da je do njene bolesti došlo zbog tampona, tačnije organskih tampona koje je šminkerka tek nedavno počela koristiti.

"Budući da su bili nevjerojatno suhi, vjerovatno sam ogrebao zid vagine kada sam izvadio tampon i učinio ga tako podložnim infekcijama", rekao je 33-godišnjak.

I: "Nikad mi nije palo na pamet da bih mogao izgubiti život radeći nešto jednostavno."

Boli od tampona

Emma Soos, medicinska sestra i direktorica zdravstvene ambulante za žene, rekla je prema "Mirroru" da svi tamponi - bili organski ili ne - mogu biti opasni.

"Glavni razlog zašto žene dobivaju toksični šok je taj što predugo ostavljaju tampone u svojoj vagini", rekao je stručnjak.

"Organski ili ne, rizici su isti, ali promjena marke tampona koji koristite može rezultirati reakcijom ako niste upoznati s drugim proizvodom", rekao je Soos.

"U Kristininom slučaju, to bi moglo biti uzrokovano proizvodom koji upija proizvod - ali ne možemo utvrditi konkretan uzrok u ovom slučaju."

Tamponska bolest može biti fatalna

TSS je takođe kolokvijalno poznat i kao "tamponska bolest".

Uz visoku temperaturu, tipični simptomi zarazne bolesti uključuju glavobolju, vrtoglavicu, pad krvnog pritiska, osip kao i bolove u mišićima, mučninu i proliv.

Ako postoje simptomi, potrebno je brzo potražiti ljekar.

Infekcija može dovesti do ozbiljnog zatajenja krvotoka i organa.

Iako se bolest događa izuzetno rijetko kod jednog slučaja na 200.000 stanovnika, može biti fatalna, kao što je pokazao slučaj 13-godišnje Jemme-Louise Roberts iz Velike Britanije. Velikosrpska djevojčica umrla je prije četiri godine od sindroma toksičnog šoka.

Pacijent se oporavio

Nakon što je Kristina Makris provela dvije sedmice u bolnici, pacijentica je otpuštena, ali je nakon toga tri mjeseca provela kod kuće kako bi povratila snagu.

Nakon šokantnog incidenta, ljekari su joj rekli da više nikada ne koristi tampone.

Žena je rekla da ne zna gotovo ništa o bolesti: „Jedva da sam znala išta o toksičnom šoku. Osim činjenice da mi je, kad sam imao 12 godina i počeo menstruaciju, rečeno da nikada ne smijete predugo ostavljati tampon. "

Ali: "Pridržavao sam se svih pravila, ali i dalje mi se to dogodilo. Sada imam traumu kada vidim tampon. "(Oglas)

Podaci o autoru i izvoru


Video: Zbogom svi, Janjus otkacio Maju od sebe i sada uhvacen da provodi vreme sa njom (Decembar 2022).