Vijesti

Teška infekcija u salonu za nokte: žena se zarazila bakterijama mesožderima

Teška infekcija u salonu za nokte: žena se zarazila bakterijama mesožderima


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Infekcija mesoždernim bakterijama: žena je zamalo izgubila ruku

U Sjedinjenim Američkim Državama žena se zarazila "mesožderkim" bakterijama. Morala je da se podvrgne nekoliko operacija kako bi uklonila uništeno tkivo sa jedne od svojih ruku. Žena je očito imala sreće što nije trebalo amputirati ni prst ni ruku. Tvrdi da je zarazila infekciju u salonu za nokte.

Jayne Sharp iz Knoxville-a, Tennessee, tvrdi da je zamalo izgubila ruku nakon što je u svom lokalnom salonu za nokte zarazila "mesožderu" bakterijom. Ona je lokalnoj TV stanici rekla da je pretrpjela nekoliko operacija kojima su uklonili velike komade tkiva sa jedne od njenih ruku koji su uništeni zbog infekcije. Prema njenim riječima, simptome je prvi put primijetila prije nekoliko mjeseci nakon što je prilikom manikure u salonu za nokte dobila posjekotinu desnog palca.

Oticanje palca širilo se na ruku

Prema izvještaju Fox News, žena je za WBIR-TV rekla da je ozljedu zadobila tokom posjete lokalnom salonu za nokte, ali da je odmah ponovo koristila svoj mobitel. Ali onda joj je palac počeo udarati i toliko se razboleo da je te noći imala problema sa spavanjem.

Sutradan je otišla u interdisciplinarnu ljekarsku ordinaciju Summit Medical Group u Knoxvilleu na pregled radi sumnje na grip. Međutim, tamo je utvrđeno da ne boluje od gripa.

Međutim, na palcu je primijećena neobično jaka oteklina. Od pacijenta je zatraženo da nadzire mjesto, posebno ako se oteklina pogoršala. Kad je gospođa Sharp telefonom nazvala da se oteklina proširila na desnu ruku i na njoj se stvorio crveni osip, rekli su joj da sljedećeg dana ode u hitnu pomoć.

"Mogla je izgubiti prst ili ruku da nije bila pravilno postavljena dijagnoza", rekao je dežurni doktor dr. Udit Chaudhuri, internista u medicinskoj grupi Summit, rekao je za WBIR. Pacijent je zarazio opasnu bakterijsku infekciju poznatu kao "nekrotizirajući fasciitis".

Bolest može biti opasna po život

Prema britanskoj Nacionalnoj službi za grijanje (NHS), nekrotizirajući fasciitis je rijetka, ali ozbiljna bakterijska infekcija koja pogađa tkivo ispod kože i okolne mišiće i organe (fascije). Zarazna bolest često počinje nespecifičnim simptomima kao što su lokalni bol i groznica. Pogođena područja oteknu u roku od nekoliko dana, pri čemu koža iznad žarišta infekcije u početku postane plavkasto-crvena, a zatim plavkasto-siva.

"Nekada se naziva i" mesoždernom bolešću "iako bakterije koje izaziva ne" jedu "meso - oslobađaju toksine koji oštećuju obližnja tkiva", pišu stručnjaci NHS-a. "Nekrotizirajući fasciitis može biti posljedica relativno male povrede, kao što je mali rez, ali se vrlo brzo pogoršava i može biti opasan po život ako se ne prepozna i liječi rano", nastavlja NHS.

Posebno u riziku kao dijabetičar

Pacijentica Knoxville bila je posebno u opasnosti: "Sharp je dijabetičar, što je čini ranjivijom", istakla je dr. Chaudhuri. Pacijentica je rekla na TV stanici da je polako vraćala osjećaj u desnoj ruci nakon operacije, ali još uvijek ima problema s primjenom flossa. „Život mi se potpuno promijenio kada mi se dogodilo“, rekla je.

Menadžer dotičnog salona za nokte obavijestio je WBIR-TV da je kompanija nekoliko dana prošla državnu inspekciju nakon Sharpove objave da je zaražena bakterijama mesožderima. Kazao je da je kompanija očistila alate u skladu sa zakonskim zahtjevima. (oglas)

Podaci o autoru i izvoru

Ovaj tekst odgovara zahtjevima medicinske literature, medicinskim smjernicama i trenutnim studijama te su ga pregledali medicinski ljekari.


Video: Nadogradnja noktiju (Decembar 2022).